Tuesday, July 1, 2008

GERAM..SAKIT HATI..SAKIT JIWA..SAKIT PARU..BLA...BLA...BLA...

geramnye ngan budak s*k nie....suke2 dier jer...bile dier bagi arahan jer mesti aku sakit hati...xtau nape...kalo panggil name aku pun dah rase cam geram jer ngn s*k nie...xtau nape...pastu suke jatuh kan air muka aku kat depan sume org...cam dier bagus sgt...sebeno nye dier pun xpaham ape koje nye...yg dier tau suke kacau keje org jer....gerammmmmm nyerr...dah la ari tue pun same..mentang2 kat depan dier ader org...mula la tunjuk kuasa dier...tau la ader pangkat...tapi xbawak ke mane pun pangkat tue...betoi la cakap si z**i n l**y...dah pe'el macam tue...xleh nak buat mcmn dah...tapi.....xsedor diri lagi tue...xpaham aku...harap2 satu ari nnt berubah la hendaknye...jgn dok di takuk lame lagi...adiooss...

*p/s : paham ker???ape yg aku tulis aku pun xpaham...heheee...

2 comments:

Cik Jah said...

sapo weh s*k tu????....cam aku kenai ja peelnya....

aetot said...

har....har....har...